Geplaatst door op 2nd oktober 2022

Op zondag 16 oktober organiseert de Velpse Schaakvereniging weer het Schaakkampioenschap van de Gemeente Rheden. Aan het toernooi mogen alle leden van de twee schaakverenigingen uit de gemeente Rheden (VSV uit Velp en SV Theothorne uit Dieren) meedoen maar ook alle inwoners van de gemeenten Rheden en Rozendaal. Deelname is gratis!

Er zal geschaakt worden in twee groepen : een hoofdgroep en een jeugdgroep (tot 18 jaar). De winnaar van de hoofdgroep mag zich Kampioen van de Gemeente Rheden 2022 noemen. De winnaar van de jeugdgroep is Jeugdkampioen van de Gemeente Rheden 2022.

Er worden 7 ronden gespeeld.
Het speeltempo bedraagt 15 minuten per partij met 10 seconden per zet vanaf de start.
Dit houdt in dat de partijen ongeveer 50 minuten duren.

Op de toernooidag dienen de deelnemers zich aan te melden in de zaal tussen 10:15- 10:45 uur. De 1e ronde begint om 11:00 uur en de prijsuitreiking wordt verwacht rond 17:00 uur. Wedstrijdleider is René Kniest, die ook de ronde-indelingen zal verzorgen.

Praktische informatie en aanmelden
Schijf je in per e-mail: eric.de.winter@hetnet.nl om recht te hebben op deelname. Bellen of appen naar 06-41361155 kan ook. Vermeld daarbij je voor- en achternaam, geboortedatum, vereniging of thuisspeler, woonplaats en in welke groep je deelneemt (jeugd-/hoofdgroep).

Er is plek voor maximaal 60 deelnemers, dus schrijf je vlug in!
(VOL = VOL op volgorde van aanmelding).

Inschrijven kan tot en met zaterdag 15 oktober 2022 tot 12:00 uur.
In de wedstrijdzaal is een bar aanwezig waar warme en koude dranken kunnen worden gekocht. Ook zullen er broodjes en lekkernijen te koop zijn.