Geplaatst door op 28th december 2016

De laatste speelavond van het jaar is met gezelligheid, vrolijkheid en een gezonde dosis ijver doorgebracht. In vier teams van 4 of 5 leden is er steeds op vijf borden tegen een ander team gestreden. Hoe het werkt? Je doet een zet aan bord 1 en loopt door naar bord 2, waar je teamgenoot zojuist een zet heeft gedaan en het nu jouw beurt is. Je herhaalt het kunstje aan bord 3, 4 en 5. Daarna sluit je weer aan in de rij bij bord 1, waar je je verbaast over de ontwikkelingen op het bord sinds je laatste bezoek enkele momenten geleden. Na 20 minuten bedenktijd per team is het duidelijk welk team de minste fouten heeft gemaakt en wie een extra oliebol of appelflap heeft verdiend. Alle leden – én onze geweldige vrijwilliger Toon – worden een gezond en plezierig nieuwjaar toegewenst!

Wees de eerste die een reactie plaatst.